mandag 8. oktober 2012

Velkommen

Hei!

Da var jeg i gang. Jeg er 31 år, bor i Trøndelag med mann og to barn i et sjelfult gammelt trønderhus. Ville Foler er det vel bare en hesteelsker som kaller bloggen sin. Har for tiden ingen hest, men håper det ikke blir altfor lenge til vi kan få oss en ny hest å bli glad i. Det kan nevnes at vi har to katter, sjarmerende på hvert sitt vis.

Jeg har mange hobbyer og interesser. Kanskje litt for mange. Jeg elsker interiør og hus og hage. Jeg har strikkedilla, syr litt, er svak for vakkert papir og perler på snor. Ellers er jeg glad i dyr som dere sikkert skjønte av det jeg skrev i forrige avsnitt. Jeg leser bøker og ser filmer, helst av den romantiske sorten, og har lagt min elsk på Jane Austen og andre i den kategorien. Noen sa at jeg skulle levd i "gamle dager", for jeg elsker alt som fantes før i tiden av hus, interiør, ting, møbler, klær etc etc.

Velkommen til min blogg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar