torsdag 13. desember 2012

Advent


Så var det jul igjen...Det føles nesten litt klisjé å si det, men det er jo sant. Jeg begynte i god tid med å pakke inn gaver. Men, tok meg en god pause etterpå og er fremdeles ikke i havn nå 11 dager før julaften...   Anyway, tok dette bildet da en håndfull gaver var sirlig innpakket i blant annet den nye tapeten på stua. En annen vri ble gråpapir med magebelte av tapetet. Det ble sjarmerende det også. Ellers så har jeg prøvd meg på forseglingslakk for første gang. Det var ikke helt enkelt, men veldig artig. Merkelappene er egenproduksjon vel og merke. Syntes de ble søte altså. Synes det er så utrolig kjekt å lage ting selv. Det klør liksom i fingrene og er vanskelig å la være. I tillegg vil jeg prøve så mange forskjellige ting, for det er så mye som ser gøy ut. Så jeg kan nok konkludere med at jeg aldri blir uten sysselsetting, for det er altfor mange ting man har lyst å gjøre og altfor liten tid...:-) Kos dere i førjulstiden. Den er egentlig den beste, for da går man og gleder seg og fryder seg over alle hemmelighetene sine og alt man skaper av syn, lukt og smaker. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar