torsdag 13. desember 2012

Jeg fant, jeg fant!




Jeg fant endestykker til gamle gardinstenger forskjellige plasser i gården. En stund lurte jeg på hva det var, men fikk etterhvert svaret. Det har tatt sin tid å få dem opp, men det ble da til slutt. Jeg fant noen enkle gardinstenger oppe på kvisten og beiset dem brun og brunsvart. Deretter boret min kjære mann hull i hver ende, og satte nye plugger i endestykkene. 


Kroken som de brunsvarte gardinstengene henger på har jeg kjøpt på Molo, en bygningsvernbutikk i Oslo. Jeg ble såååå fornøyd når de kom opp på veggen. Det tok noen år fra jeg fant dem til de kom opp, men alt tar tid har jeg funnet ut. Med tid og stunder skal jeg kjøpe opphengskroker til de brune gardinstengene også. Nå henger de på de gamle Jysk hengerne.


Den brune er en litt enklere utgave av samme modell som den brunsvarte. 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar